طراحی بروشور



طراحی بروشور خود را به ما بسپارید. بروشور یکی از بهترین و موثرترین شیوه های تبلیغاتی می باشد. همواره مورد استفاده شرکت ها و افراد قرار گرفته است و امکانات و قابلیت های آن در تبلیغات برای همه اثبات شده است. شاید روش های تبلیغاتی جدید زیادی امروزه به وجود آمده باشند، اما کماکان این ابزار تبلیغاتی (بروشور) جایگاه خود را حفظ کرده است. اگر قصد دارید یک بروشور حرفه ای طراحی کنید، ما این خدمات را با بالاترین سطح کیفی به شما ارائه خواهیم کرد. این خدمات به صورت تخصصی و زیر نظر گرافیست ها و متخصصین انجام می گیرد

خدمات طراحی بروشور
خدمات طراحی بروشور را با حرفه ای ها تجربه کنید. اگر می خواهید شما هم صاحب یک بروشور با طراحی خاص و زیبا شوید، ما این کار را برای شما انجام خواهیم داد. طراحان گرافیک ما با استفاده از جدیدترین نرم افزار ها و متدهای طراحی و آشنایی با اصول برندینگ بروشور شما را طراحی خواهند کرد. پس اگر می خواهید به مانند حرفه ای ها تبلیغات فیزیکال خود را انجام دهید، علی ایزی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

در ارائه خدمات طراحی بروشور اصل بر حفظ کیفیت گذاشته شده است. لذا هزینه و زمانبندی های تعیین شده بر همین اساس تعیین شده اند.

توجه: این خدمات شامل چاپ نبوده و تنها طراحی را شامل می شود. در صورت نیاز به چاپ، ما به شما چاپخانه های معتبر که کیفیت مناسبی در ارائه خدمات دارند را به شما معرفی می کنیم. اما هیچ گونه الزامی برای چاپ در این چاپخانه ها وجود ندارد.

 

هزینه طراحی بروشور (تعرفه و قیمت طراحی بروشور)
هزینه طراحی بروشور (قیمت و تعرفه طراحی بروشور) به شرح زیر می باشد (این هزینه شامل چاپ نمی باشد). هزینه ها به صورت عمومی برای تمامی مشتریان محترم در نظر گرفته شده است.

 

طراحی بروشور


سفارش طراحی بروشور


سفارش طراحی بروشور به شیوه های اعلام شده زیر امکان پذیر بوده و امکان سفارش حضوری این خدمات وجود ندارد.

سفارش تلفنی : جهت سفاش خدمات می توانید با شماره تلفن 09397725495 تماس حاصل فرمایید.

سفارش از طریق تلگرام و واتس اپ : جهت سفارش خدمات از طریق تلگرام و واتس اپ با شماره 09397725495 با ما در ارتباط باشید.

 

روند انجام پروژه طراحی بروشور
ارسال اطلاعات مورد نیاز پروژه از سوی مشتری
پرداخت ۵۰ درصد از فاکتور به عنوان پیش پرداخت و اعلام شروع پروژه
ارائه اتود اولیه به مشتری
اعلام تغییرات مورد نظر مشتری تا 25 درصد در طرح ارسالی اتود
اعمال تغییرات مورد نظر مشتری بر روی اتود
ارسال تصویر طرح اصلاح شده به مشتری
پرداخت ۵۰ درصد باقی مانده از فاکتور
تحویل فایل های لایه باز و فایل آماده چاپ به مشتری
مشاوره خدمات طراحی بروشور


مشاوره طراحی بروشور پس از ثبت سفارش امکان پذیر می باشد. مشاوره اولیه پیش از سفارش تا ۱۵ دقیقه و با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد. پس از ثبت سفارش و ارائه خدمات ۴۵ دقیقه مشاوره تلفنی برای مشتریان محترم در نظر گرفته می شود. در صورت نیاز به ارائه خدمات بیش از زمان های مشخص شده، می توانید با مراجعه به بخش مشاوره طراحی سایت از خدمات ارائه داده شده استفاده فرمایید.

 

نمونه کارهای طراحی بروشور
نمونه طراحی شده توسط تیم علی ایزی را می توانید در بخش نمونه کارها مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید امکان طراحی مشابه موارد انجام شده وجود نخواهد داشت و طراحی ها یکتا می باشند.

 

 

طراحی بروشور

 

 

زمان بندی تحویل پروژه طراحی بروشور
طراحی بروشور بر اساس تعداد صفحات و لت ها متفاوت می باشد. به صورت عمومی طراحی بروشور در ابعاد A4 طراحی ۴ الی ۵ روز کاری زمانبر خواهد بود. این موضوع بسته به اعلام نظر به موقع مشتری داشته و در صورت دیرکرد زمان تحویل موارد ممکن است طولانی تر شود.

زمانبندی های اعلام شده حداکثر زمان مورد نیاز در زمان ترافیک بالای کاری ما می باشد. در زمان هایی که ترافیک کاری کمتر باشند، تحویل کارها در زمان کمتری انجام می شوند. برای کوتاه شدن زمان طراحی، بهتر است ابتدا کلیه موارد مورد نظر را به صورت کامل و دقیق آماده کنید و اصلاحات مورد نظر را در کمترین زمان ممکن به ما اطلاع دهید.

 

نوع فایل های ارسالی
طراحی بروشور در یکی از فرمت های Ai ،PSD و CDR انجام می شود. فرمت مورد نظر مشتری در زمان سفارش تعیین شده و امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت. در صورت عدم نیاز به فرمت های لایه باز، فایل آماده برای چاپ در یکی از فرمت های JPG و یا Tiff قابل ارسال می باشد.

 

بروشور چیست؟
بروشور (Brochure) یک سند کاغذ اطلاع رسان است (معمولا برای تبلیغات استفاده می شود)،  که می توان آن را در قالب های پمفلت یا جزوه تا نمود. بروشور ها سندهای تبلیغاتی هستند، عموما برای معرفی شرکت، سازمان، محصول یا خدمات به کار می رود و و این اطلاعات را به مشتری آینده نگر یا عموم جامعه انتقال می دهد. اولین بروشور در سال 1748 ساخته شد.  و از کلمه‌ی فرانسوی "brocher" به معنای "دوختن" سرچشمه گرفته است. بروشور یک کتاب یا مجله ی باریک و کوچک است که تعداد زیادی تصویر و اطلاعات درباره ی یک محصول، مکان، و غیره دارد.

 

قوانین و مقررات طراحی استند تبلیغاتی
قوانین مربوط به این خدمات را می توانید در بخش قوانین و مقررات وب سایت مشاهده بفرمایید. در نظر داشته باشید سفارش خدمات به منزله مطالعه و تایید این قوانین از سوی مشتری می باشد.

 

سوالات متداول خدمات طراحی بروشور
آیا امکان ارائه خدمات در زمان کوتاهتر وجود دارد؟

خیر. با توجه به اینکه ما معتقدیم باید بروشور طراحی شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و مشتری بابت هزینه ای که پرداخت می کند پوستر مناسبی باید به دست آورد، لذا کوتاه شدن زمان امکان پذیر نیست. چرا که باید طراح زمان کافی برای ایده پردازی و طراحی کارها اختصاص دهد.
آیا امکان تخفیف در قیمت های اعلام شده وجود دارد؟

خیر، تمامی قیمت های اعلام شده مقطوع می باشند و امکان کاهش آنها وجود ندارد.
آیا می توان نحوه پرداخت هزینه را تغییر داد؟

خیر نوع و نحوه پرداخت ها برای تمامی مشتریان یکسان می باشد.
هزینه طراحی شامل چاپ بروشور هم می باشد؟

خیر خدمات چاپ شامل موارد ارائه شده نمی باشد. در صورت نیاز مشتریان، چاپ خانه های معتبر به ایشان پس از طراحی معرفی خواهند شد.
چرا خدمات طراحی بروشور علی ایزی ؟
ما به هنر در طراحی اهمیت فوق العاده می دهیم.
از هنرمندان گرافیست برای طراحی استفاده می کنیم.
طراحان ما با اصول برندینگ آشنایی کامل دارند.
قیمت های مناسب برای طراحی ارائه کرده ایم.
خلاقیت در طراحی، ویژگی اصلی ما است.
طراحی زیبا، شیک و مدرن به شما ارائه می دهیم.
سرعت در ارائه خدمات در کنار کیفیت بالا از خصوصیات ما است.
ما از افراد تحصیل کرده در شاخه کاری خودشان استفاده می کنیم و خدمات تخصصی به مشتریان خود ارائه می کنیم.
موفقیت مشتری برای ما اهمیت دارد.

 

 

 

 

منبع : http://www.agerin.ir/طراحی-بروشور


سفارش طراحی و چاپ آنلاین طراحی ,بروشور ,خدمات ,زمان ,ارائه ,سفارش ,طراحی بروشور ,ارائه خدمات ,خدمات طراحی ,امکان پذیر ,وجود ندارد ,خدمات طراحی بروشور ,سفارش طراحی بروشور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

روستای اق چشمه دراویش تعمیرات و اموزش callenvvla89 web دوختودوز ولی الله